مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت منزل سیمرغ

سرهنگ محمد راعی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح و درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ راعی گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و ضمن اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

کشف ۴ کیلو گرم تریاک در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، این قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و افزود: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی و سرقت کابل برق در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

او از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه و توقیف یک خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.