مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری چوب آلات جنگلی قاچاق در منزل فردی در روستای پهنه کلا ساری تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار مامورین انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران بخش انتظامی پاسگاه هولار با اخذ دستور مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم ۵ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق آیفون منازل در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت آیفون منازل در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت آیفون‌های تصویری منازل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۰:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما خدا قوت
آخرین اخبار