مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای ضمن اعتراف به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهرستان جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان جویبار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات و بازجوئی به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کشف ۸ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار