مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۳ فروردین ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۳ فروردین ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۱ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان نکا به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق شدند.

سرهنگ زارع با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۴ کیلو گرم تریاک در بازرسی از متهم خبر داد و گفت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق ازجنگل شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراز، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهمان که در پوشش مسافر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می‌کردند، شدند.

سرهنگ اسدی با اشاره به این که پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از این ۲ سوداگر مرگ ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.