فرماندار گیلانغرب گفت : ۳۰ دستگاه خودروی غیربومی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف و هر یک از آن‌ها به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهکوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : خودرو‌های غیربومی و مهمانان این شهرستان امروز باید این شهرستان را ترک کنند در این غیر این صورت توقیف و جریمه نقدی پنج میلیون ریالی در انتظار آن‌ها است.

او گفت : تمامی ورودی‌های اصلی شهرستان از روز گذشته مسدود شده و باتوجه به بررسی‌های به عمل آمده و مشاهده حضور مردم در برخی نقاط گردشگری و طبیعی شهرستان از صبح امروز کلیه راه‌های فرعی هم به روی گردشگران بسته شد، زیرا سلامت مردم برای ما مهم‌تر از هرچیز دیگری است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: با وجود توصیه‌ها و تاکید‌های به عمل آمده برخی از اصناف غیرضروری همچنان فعالیت دارند که در صورت استمرار این امر برای این واحد‌ها اعمال قانون صورت می‌گیرد.

محمودیان افزود: مردم از سفر به شهرستان گیلانغرب خودداری کنند، زیرا به هیچ عنوان اجازه ورود افراد غیربومی به شهرستان داده نخواهد شد.

او گفت: تاکنون از مجموع هشت نفر از افرادی که در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند، سه تن فوت کرده اند.

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کرمانشاه هم به نمایندگی از استاندار امروز از مبادی ورودی و خروجی شهرستان گیلانغرب بازدید کرد و بر لزوم انسداد تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی تا پایان اجرای طرح تاکید و خواستار همراهی و همکاری مردم برای ریشه کنی کامل ویروس کرونا در سطح استان شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.