تمهیدات پلیس آذربایجان‌شرقی در روز طبیعت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت:پلیس آذربایجان شرقی در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین قاطعیت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرهنگ شعفی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت:پلیس آذربایجان شرقی در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین قاطعیت دارد.

او افزود: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از هشتم فروردین تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه هرگونه تجمع ممنوع است.

سرهنگ شعفی افزود: با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال در روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های داخل شهر‌ها و بیرون شهر‌ها تعطیل هستند و از ورود گردشگران با توجه به هشدار‌های پزشکی و بهداشتی جلوگیری خواهد شد.

او گفت: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است و پلیس استان، در اجرای این طرح با قاطعیت عمل خواهد کرد.

سرهنگ شعفی افزود: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت است که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح‌های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان از شهروندان درخواست کرد: هشدار‌ها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهم مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.