آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی در ایام نوروز از سوی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی همه آحاد جامعه موظف به حفاظت از محیط زیست هستند به همین دلیل باید برای اقشار مختلف مردم در این خصوص آگاهی سازی صورت پذیرد.

او افزود: وجود مناسبت هایی، چون روز جهانی آب، روز جهانی جنگل، ساعت زمین و روز انس با طبیعت در این ایام زمینه‌ای برای ارایه آموزش‌های مجازی و انتشار مطالب آموزشی از طریق فضای مجازی شد.

احمدی اضافه کرد: از دیگر اقدامات حفاظت محیط زیست در این ایام می‌توان به دوره مجازی مقابله با ویروس کرونا برای کلیه همکاران اداره کل که با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اشاره کرد.

او ادامه داد: ارتباط این دستگاه با سازمان‌های مردم نهاد استان در جهت آگاهی رساندن به مردم بیشتر، و سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی در تمامی شهرستان‌های استان نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی سازی اقدامات لازم را انجام دادند.

احمدی در پایان گفت: گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی به دلیل شرایط در خانه ماندن مردم در نوروز امسال، سالی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته را برای محیط زیست رقم زد و استفاده از ابزار‌های فرهنگ سازی مانند شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستیابی به وضعیت بهتر محیط زیستی را میسر و تسریع خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار