فرماندار حمیدیه گفت: ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان از امروز جمعه ۸ فروردین ماه ممنوع است.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس، ورود خودرو‌های غیربومی و غیرساکن به این شهرستان از امروز جمعه ۸ فروردین ماه ممنوع است.

او افزود: به همین منظور، راه‌های تردد به شهرستان حمیدیه از سمت محور اهواز به حمیدیه و همچنین از سمت شهرستان دشت آزادگان به حمیدیه برای کلیه خودرو‌های غیر بومی بسته است، لذا تاکید می‌شود از تردد در محور‌های مواصلاتی مذکور تا اطلاع ثانوی خودداری گردد.

هاشمی بیان کرد: در صورتیکه خودروهابه ابلاغیه مذکور توجه نکنند و اصرار ورود به شهر را داشته باشند، خودرو آن‌ها متوقف می‌شود، لذا کلیه مالکین خودرو‌های غیر بومی و غیر ساکن تا امروز (جمعه) فرصت دارند تا از شهرستان حمیدیه خارج شوند، در غیر این صورت خودروی آنان برای مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی از امروز در شهرستان‌های دشت آزادگان، اندیکا، اندیمشک و... به منظور جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و قطع زنجیره آن اجرایی شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.