رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: در پی سیل اخیر در جنوب کرمان بیش از ۳۷ تن مواد غذایی و بهداشتی به مناطق زهکلوت و جازموریان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه اسلامی واحد کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از مردم و برای مردم است، گفت: بر اساس بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اختیاراتی که به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان داده شده است، در روز وقوع سیل قرارگاه جهادی تشکیل و اقدامات خود را برای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده جازموریان و زهکلوت آغاز کردیم.

 

او افزود: این اقدام جهادی از طریق بسیج دانشجویی صورت گرفته و بر این اساس میزان قابل توجهی از اقلام مورد نیاز مردم از جمله ۳۰ تن آرد، ۳ هزار و ۱۲۰ کیلو برنج، هزار و ۴۰۰ لیتر روغن، ۴۰۰ کیلو قند، هزار و ۳۸۰ بسته مواد غذایی شامل ماکارونی و کنسروجات، هزارو ۳۸۰ بسته مواد بهداشتی از جمله صابون مایع، مایع ظرفشویی و... به این منطقه اهدا شده است.

 

منظری توکلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارسال هزار و ۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ قوطی شیر خشک، بیان داشت: در قالب این قرارگاه جهادی سعی کردیم تا جایی که مقدور است، بخش‌هایی که امکان ایجاد آسیب برای مزارع کشاورزی بود را جبران کنیم به طور مثال در بعضی مناطق که امکان سیل مجدد بود، بخش‌هایی از آب بند‌ها ترمیم شد و در بعضی نیز مناطق به نظافت خانه‌ها پرداختند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در جریان سیل همه باید کمک کنند، ما هم تلاش خود را خواهیم کرد و تا جایی که در توانمان باشد به مردم این مناطق خدمات می‌دهیم.

 

منظری توکلی با اشاره به اینکه خوشبختانه این مناطق هنوز از ویروس کرونا در امان هستند، افزود: دانشجویان ما که در این منطقه مستقر هستند، آموزش‌هایی را به افراد، خانواده ها، دانش آموزان و مردم می‌دهند تا از این ویروس در امان باشد و توصیه می‌کنم افرادی که برای امدادرسانی به این منطقه می‌آیند نیز دقت کنند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا این منطقه همچنان پاک بماند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار