همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای

فروشگاه اپیک گیمز اعلام کرد که توانسته است حق انتشار عناوین سازندگان بزرگی مثل Remedy Entertainment را در اختیار بگیرد.

همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فروشگاه Epic Games در چند سال اخیر به یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین فروشگاه‌های عناوین رایانه‌ای در کامپیوترهای شخصی تبدیل شده است. به تازگی نیز این فروشگاه اعلام کرده است که با کمک تیم توسعه دهنده عنوان Fortnite و موتور بازی سازی Unreal توانسته با شرکت‌های بسیار بزرگ بازی سازی قرار داد ببند و از این پس انحصار عرضه محصولات شرکت‌های نظیر Gen Design سازنده عنوان The Last Guardian، Playdead سازنده بازی Limbo و Remedy Entertainment که عنوان Control را طراحی کرده است را در دست گیرد.

طبق اعلام Epic Games این شرکت‌ها فعلا اولین شرکت‌های بزرگی هستند که این فروشگاه با آن‌ها وارد شراکت شده است و در آینده‌ای نزدیک تعداد آن‌ها بسیار بیشتر از الان خواهد شد. ظاهرا این فروشگاه قصد دارد تعداد شرکای تجاری خود را افزایش دهد تا از این طریق به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین عناوین رایانه‌ای تبدیل شده و سایر فرشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای را کنار زند.

همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای

همچنین اطلاعاتی که از سوی Epic Games منتشر شده نشان می‌دهد که این فروشگاه دست سازندگان عناوینش را بسیار باز گذاشته و قصد دارد به طور کامل سرمایه مورد نیاز برای تولید عناوین رایانه‌ای این شرکت‌ها را تامین کند؛ همچنین از این پس شراکت این فروشگاه با توسعه دهندگانش به صورت نصف نصف خواهد بود و نیمی از سود کل حاصل از فروش بازی‌ها به فروشگاه Epic Games تعلق خواهد گرفت.

مدیر اجرای اپیک گیمر نیز در این رابطه اعلام کرده است:" ما در حال انجام کاری هستیم که از مدت‌ها پیش به دنبال آن بودیم و قصد داریم همواره با توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای همکاری داشته باشیم"


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه


استودیوهایی که این فروشگاه با آن‌ها قرارداد بسته است، جزو برترین استودیوهای موجود در جهان هستند که بیشتر عناوین آن‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه می‌شود. با این حال باید منتظر بود و دید که گیمرها درباره این موضوع چه واکنشی شان خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار