رییس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ۲۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مکی یازع رییس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه به خاطر ویروس کرونا دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، بنابر این گروهی از خیرین و با کمک هیات رزمندگان اسلام  و ستاد عتبات عالیات آبادان در این راستا اقدام به توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان کرد.

او  افزود: هر بسته غذایی شامل برنج، روغن،مواد شوینده و رب گوجه فرنگی است که در مناطق شهری و روستاها در بین خانواده‌های کم‌ درآمد توزیع شد. 

رییس عتبات عالیات آبادان گفت‌: با توجه به اینکه برخی دهک‌های جامعه و مشاغل با بروز ویروس کرونا از منظر درآمدی و معیشتی دچار مشکل شدند خیرین با کمک بسیج اقدام به تهیه و توزیع این بسته‌های حمایتی در شهرستان آبادان کرده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.