مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهرگفت:اطعام ۳ هزار نیازمند و توزیع یک هزار بسته غذایی در قالب برنامه قربان تا غدیر تامین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجتبی مومن مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر اظهار کرد: امسال قرار است برنامه قربان تا غدیر توسط ستاد غدیر شهرستان خرمشهر طی ۱۰ شب و هر شب در قالب دو برنامه همزمان و در مجموع ۲۰ شب در مناطق مختلف این شهرستان برگزار شود.

وی از اهدای کمک هزینه به ۳۱۲ نو عروس و داماد در طی برگزاری این برنامه خبر داد و گفت: در دو برنامه شاخص که شامل اختتامیه طرح قربان تا غدیر است که قرار است در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار شود، قرار است با حضور امام جمعه خرمشهر به ۳۱۲ زوج جوان کمک هزینه پرداخت شود.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر همچنین از توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمند خرمشهری در طول این دهه خبر داد و اظهار کرد: بسته‌هایی حاوی لوازم تحریر برای دانش آموزان بی بضاعت دیده شده است و همچنین قرار است هر شب پنج بسته غذایی میان مردم نیازمند توزیع شود و در مجموع در طول این شب ها، هزار بسته حمایتی توزیع خواهد شد.

اطعام نیازمندان دیگر برنامه‌ای بود که توسط روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر تشریح شد و در این رابطه گفت: تلاش می‌شود در روز عید غدیر نیازمندان را اطعام کرد و در همین راستا اطعام سه هزار نفر در روز عید غدیر در دستور کار ستاد غدیر شهرستان خرمشهر قرار داد.

ویزیت رایگان توسط تیم پزشکی مستقر در نقاط مختلف شهرستان خرمشهر و توزیع رایگان نان توسط نانوا‌ها در روز عید غدیر خم از دیگر برنامه‌های تشریح شده توسط مومن مطرح بود.

انتهای پیام/ف

توزیع اطعام بین نیازمندان در خرمشهر

برچسب ها: نماز جمعه ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.