رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه خودرو سنگین اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی سنندج اضافه شده است.

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از اضافه شدن یک دستگاه خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی خبر داد.

او بیان کرد :  تجهیزات یکی از مهم ترین نیازهای سازمان آتش نشانی در راستای تسریع در انجام عملیات ها است .

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری گفت : اضافه کردن وتجهیز ناوگان خودروی سازمان آتش نشانی هم از جمله مواردی است که می تواند در انجام عملیات های موفق و همچین کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تاثیر گذار باشد.

فضل وزیری عنوان کرد : این سازمان هموراه در کنار برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای آتش نشانان اقدامات مناسبی هم در راستای تجهیز وسایل و ناوگاون خودوری را صورت داده است.

او افزود :  این دستگاه خودرو سنگین ولوو که به ناوگان آتش نشانی سنندج اضافه شده بیشتر برای اطفاء حریق های سنگین و بعنوان خودرو پشتیبان در آتش سوزهای خارج از محدوده سطح شهر استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد : این خودرو به مخزن 7 هزار لیتری آب ، مخزن 300 لیتری فوم  و به مانیتور تجهیز شده و قابلیت تخلیه 3 هزار لیتر در دقیقه را دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار