پایش ۶۵ هزار نفر در عوارضی رشت - قزوین

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین گفت: تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین برای مقابله با ویروس کرونا، ۶۵ هزار نفر را در عوارضی رشت - قزوین پایش کرده است.

سرهنگ بیژنوند فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به استقرار نیرو‌های این تیپ در استان گیلان گفت: تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین در مدت ۷ روز استقرار خود در عوارضی رشت - قزوین  برای مقابله با ویروس کرونا، ۶۵ هزار مسافر را پایش و ۱۵ هزار خودرو را ضدعفونی کرده است.

سرهنگ بیژنوند افزود: در این عوارضی دوربین‌های حرارتی نصب شده است و مسافران باید از خودرو‌ها پیاده و از مسیر تعیین شده عبور کنند که اگر تب آن‌ها بالای ۳۷ درجه باشد به اورژانس سیار هدایت و پایش می‌شوند.

او اضافه کرد: اگر این افراد مشکوک به کرونا باشند یا باید برای درمان به شهر خود بازگردند و یا در نقاهتگاهی که با ۲۵۰ تخت در آنجا تعیین شده است، منتقل شوند.

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین گفت: تیپ ۳۱۶ همدان هم در جنوب استان گیلان در شهرستان منجیل، لوشان، و رودبار و تیپ ۲۱۶ زنجان در منطقه غرب استان شهرستان‌های شفت، فومن و صومعه سرا مستقر هستند.

سرهنگ بیژنوند افزود: این امکانات نیز در این مناطق وجود دارد و مسافران پایش می‌شوند.

او اضافه کرد: همچنین  ۵ پایگاه از لشکر ۱۶ زرهی قزوین با کادر درمانی در شهر رشت فعال است و مردم را پایش می‌کنند.

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در ادامه ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر شهر رشت را از دیگر فعالیت های این تیپ بیان کرد .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار