فرماندار شهرستان ایذه گفت: نوروز برای ما به معنای سرآغازی برای تحول و تازگی در زندگیست و این رسم دیرین به ما می‌آموزد که آغاز سال نو را می‌توان سر منشا تحول در زندگی قرارداد.

حسین لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نوروز برای ما به معنای سرآغازی برای تحول و تازگی در زندگیست و این رسم دیرین به ما می‌آموزد که آغاز سال نو را می‌توان سر منشا تحول در زندگی قرارداد.

او در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و استان خوزستان ضمن لازم برشمردن توجه به نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری افزود: رسیدن بهار را به تمامی تلاشگران خط مقدم جبهه سلامت در مقابله با ویروس کرونا و مردم شریف شهرستان ایذه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

لامی زاده بیان داشت: امید است با همت مدافعان سلامت، هرچه سریعتر از این بحران ویروسی بیرون رفته و مردم شریف و عزیز را در کنار همدیگر ببینیم.

کروناویروس‌ها (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.