معاون خدمات شهری شهرداری چابهار گفت: معابر و خیابان‌های این شهر توسط شهرداری از آثار سیلاب چند روز اخیر به منظور رفاه حال شهروندان به طور کامل پاکسازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی اسلامی اظهار داشت: در پی سیلابی شدن چابهار معابر و خیابان‌های سطح شهر نیاز مبرم به پاکسازی داشت که نیروهای شهرداری از همان ساعات اولیه فروکش کردن سیلاب اقدام به این کار کردند.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری قدردانی کرد و افزود: نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چابهار بصورت شبانه‌روزی نسبت به تخلیه آبگرفتگی اماکن، ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل شهروندان در سطح شهر چابهار اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست که با توجه به کمبود نیرو و ماشین آلات و اینکه نیروها و تجهیزات شهرداری در حال پاکسازی و امدادرسانی به مردم هستند ضمن پایبند بودن به «پویش در خانه بمانیم» با شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار بارندگی های چند روز اخیر به زیرساخت‌های شهری و روستایی این شهرستان خسارت جدی وارد کرده است.

رحمدل بامری حجم بالای آب در رودخانه روستای تیس چابهار سبب تخریب دیوار برخی از منازل و آب وارد خانه مردم شده و همچنین به خودروهای آنان خساراتی وارد کرده است.

وی بیان کرد: بارندگی چند روز اخیر و جاری شدن روان آبها خسارات زیادی به معابر عمومی، منازل مسکونی و زیرساخت‌های عمرانی روستای تیس در محدوده منطقه آزاد وارد کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.