همزمان با کشور طرح مبارزه با تولید و توزیع دارو‌های غیر مجاز، تقلبی و تبلیغات غیر قانونی در فضای مجازی درحال اجراست.

پانجیا به مقابله با ویروس کرونا در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مهمترین اهداف اجرای طرح  با توجه به شیوع کرونا، ریسک خرید آنلاین دارو، تجهیزات پزشکی، شناسایی وب سایت‌های غیرقانونی در حوزه دارو‌های غیرمجاز، مقابله با اقدامات مجرمانه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی به منظور شناسایی و دستگیری مجرمان فضای مجازی است.

سردار جهانبخش افزود: پلیس فتا زنجان تعداد ۲۵۰  مورد تارنمای مجرمانه را شناسائی و در این راستا ۴۵  فقره پرونده برای تارنما‌های مجرمانه فعال در استان تشکیل شد.

او گفت: با هماهنگی مقام قضایی انواع دارو، مواد بهداشتی غیر مجاز از قبیل ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده کشف و نسبت به مسدود سازی تارنما‌ها و صفحات مجرمانه اقدام لازم صورت گرفت.

اجرای عملیات مبارزه با تبلیغات غیر قانونی، تولید و توزیع دارو‌های غیر مجاز تقلبی، همزمان با ۱۰۰ کشور جهان با هماهنگی سازمان اینترپل با عنوان عملیات پانجیا در کشور و استان زنجان درحال اجراست.

پلیس از مردم خواست اقلام مورد نیاز داروئی و بهداشتی را از طریق دارو خانه‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهیه نمایند و هم وطنان عزیز هرگونه موارد مشکوک را می‌توانند از طریق شماره  ۱۱۰  اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ا
برچسب ها: پلیس فتا ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.