فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر از کشف ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان داد.

کشف حدود ۳۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان روز سه‌شنبه بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان پس از اطلاع از این که ۲ نفر از سوداگران مرگ با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به شهرستان دشتستان را دارند اقدام‌های لازم را برای توقیف خودرو، دستگیری متهمان و کشف مواد مخدر آغاز کردند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی و طراحی دقیق عملیاتی و در نتیجه حضور فعال و مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌های شهر برازجان و دیگر واحد‌های انتظامی، سرنشینان خودرو با هدف فرار از دست ماموران وارد منزلی در شهر برازجان شده و پس از آن که عرصه را برخود تنگ دیدند از آن منزل متواری شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: با ورود ماموران انتظامی به منزل یاد شده و با احتمال پنهان کردن مواد مخدر توسط متهمان در آنجا، بازرسی دقیق انجام و در نتیجه بازرسی‌های انجام شده ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

آراوند تصریح کرد: صاحب منزل دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تلاش برای دستگیری سایر عوامل مربوطه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.