نیرو‌های هلال احمر و اورژانس استان قزوین پس از چهار ساعت تلاش و گذر از مسیر مسدود شده از برف، مادر باردار روستایی را در سلامت کامل به بیمارستان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سهیل سلطانی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت شش و نیم بامداد امروز مادری که در روستای شیزند از توابع دانسفهان دچار مشکلات بارداری شده بود، با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

سلطانی افزود: بعد از تماس این مادر باردار، تیم عملیات دانسفهان به سمت روستای شیزند اعزام شد، اما به علت بارش برف، مسیر مسدود شده بود و آمبولانس قادر به ادامه مسیر نبود که درخواست امداد از مرکز هلال احمر شد.

او اضافه کرد: بعد از رسیدن آمبولانس کمک دار هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس به همراه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند، ولی بعد از گذشت دقایقی دیگر ادامه مسیر ممکن نبود و نیرو‌های امدادی مسیرا را پیاده ادامه دادند.

سلطانی گفت: نیرو‌های اورژانس به همراه امدادگران هلال احمر خود را به مادر باردار که در ماه نهم بارداری بود رساندند و او را با حال عمومی مطلوب به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: این ماموریت با همدلی و همکاری صمیمانه دو ارگان در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار