رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از پلمب ۲۱ نانوایی و واحد فروش مواد غذایی در جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم یکشنبه اظهار کرد: ۶۲ اخطاریه پلمب برای نانوایی ها، قنادی، مراکز عرضه مرغ و گوشت و مواد غذایی در شهرستان جهرم داده شد و به دنبال آن ۱۰ نانوایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان جهرم و ضرورت رعایت بیشتر اصول بهداشتی که مهم‌ترین اقدام در پیشگیری از این بیماری است، معاونت بهداشتی دانشگاه این شهرستان نظارت‌های خود را بر این مراکز بیشتر کرده است.

رحمانیان بیان کرد: در ۱۰ روز گذشته ۳۵ اخطاریه از سوی بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه به تعدادی از نانوایی‌های سطح شهرستان در خصوص رعایت نکردن اصول بهداشتی داده شده است که از این تعداد، ۱۰ نانوایی متخلف پلمب و بسته شده است.

او تصریح کرد: همچنین در کنار آن تشدید نظارت بر مراکز عرضه مرغ و گوشت، قنادی‌ها و مراکز عرضه و فروش مواد غذایی نیز بوده است.

رحمانیان افزود: از ۱۴ اخطاریه پلمب به مراکز عرضه مرغ و گوشت در سطح شهر، ۲ مورد آن پلمب و بسته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: اخطاریه‌های پلمب برای ۶ قنادی، ۴ مرکز عرضه و فروش مواد غذایی و ۳ کافه عرضه قلیان در سطح شهرستان نیز داده شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار