مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای این جمعیت ۲۰۵ هزار و ۳۳۶ نفر از ۱۴ اسفند تاکنون در ورودی شهرهای استان مورد غربالگری و تب سنجی کرونا قرار دادند.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: نیروهای هلال احمر براساس وظایف ذاتی مبنی بر کاهش دردها و تسکین آلام بشری و همچنین تصمیم ستاد مقابله با کرونا از ۱۴ اسفند تاکنون در ورودی ۱۴ شهرستان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد مورد غربالگری قرار گرفته ۸۷ نفر مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز بهداشتی درمانی ارجاع داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک ۳۹ پایگاه جمعیت هلال احمر استان در ورودی و خروجی ۱۴ شهرستان مستقر شدند.

وی بیان کرد: نیروهای این جمعیت علاوه‌بر غربالگری اقدام به توزیع بروشور و ارائه آموزش‌های بهداشتی لازم به رانندگان و مسافران کردند.

راشکی اظهار داشت: در این ایستگاه‌ها غربالگری ویروس کرونا هزار و ۱۰۸ نیرو با بکارگیری ۲۶۰ دستگاه خودرو مشارکت دارند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۳۴ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار