رییس دانشگاه علوم زاهدان گفت: موارد مثبت آزمایشگاهی ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان تا ظهر امروز یکشنبه به ۱۳۴ مورد رسید.

رییس دانشگاه علوم زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:   تا ظهر امروز یکشنبه سوم  فررودین ۱۳۹۹ تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان به ۱۳۴ مورد رسید.

او افزود: بیماری تقریبا همه نقاط استان را در بر گرفته و ور منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۹۵ نفر، دانشگاه علوم پزشکی زابل ۲۸ نفر و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۱۱ نفر بیمار مثبت به ثبت رسیده است.

هاشمی شهری افزود:  تعداد موارد فوت با نتیجه آزمایشگاهی مثبت کرونا در استان‌ما ۸ نفر است.

او ادامه داد:  بر اساس اطلاعات واصله ۳ نفر از هم استانی ها ما در دیگر استان های کشور به دلیل بیماری گووید-۱۹ جان‌خود را از دست داده اند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد:تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد در بیمارستان های استان نیز تا ظهر امروز به ۹۷۳ نفر رسید که متاسفانه ۶۹ نفر از این عزیزان را از دست داده ایم.

 هاشمی در پایان گفت: با توجه به روند فزاینده مبتلایان در استان ما و استان های مجاور، رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و حذف مسافرت ها خواسته جدّی ما از هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار