میر شهرکی گفت: در نوروز امسال بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان زهک تعطیل واقامتگاهای بوم گردی پذیرش گردشگر و مسافر نوروزی ندارند.

تعطیلی تمامی تاسیسات گردشگری زهک در ایام نوروزعبدالکاظم میرشهرکی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در نوروز امسال بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان زهک تعطیل بوده واقامتگاهای بوم گردی سطح شهرستان هیچگونه پذیرش گردشگر و مسافر نوروزی ندارند.

عبدالکاظم میرشهرکی اظهار کرد: برای نوروز ۹۹ برنامه های متنوعی در شهرستان زهک برنامه ریزی شده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی این برنامه ها تعطیل شد.

وی گفت: از هرگونه ورود به تاسیسات گردشگری شهرستان زهک جلوگیری میشود و از مردم ایران و استان و سیستان تقاضاداریم مراقبت کنند تا نوروز ۹۹ به یک فاجعه انسانی تبدیل نشود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زهک افزود: با شعار ((عید ما بعد از شکست کرونا)) قرار ملی میگذاریم که عید و سفرهای امسال را به زمانی که ویروس کرونا در کشورمان ازبین برود، موکول کنیم سلامتی را به یکدیگرهدیه بدهیم، در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت کنیم وبه دید و بازدید نرویم و با رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه های وزارت بهداشت جلوی بیماری منحوس کرونا را با انتخاب آگاهانه بگیریم.

میرشهرکی یادآور شد: تمامی سخت گیری های صورت گرفته در راستای سلامت هموطنان است و امروز زمان درک متقابل و رفتاز مهربانانه و هماهنگی ملی، منطقه ای و بین المللی برای مهار بیماری کروناست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.