رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: نماشگاه عکس گروهی هوران تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شد.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فراخوان نمایشگاه عکس گروهی هوران (آفتاب) بنا به درخواست و تقاضای عکاسان تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این شهرستان تمدید شد.

او با اعلام اینکه علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند آثار خود تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری به دفتر انجمن سینمای جوان مهاباد ارسال کنند؛ افزود: تعداد آثار ارسالی در هر بخش حداکثر ۵ عکس می‌باشد و یا به آدرس الکترونیکی hooran ۲۰۲۰@gmail.com و یا آیدی تلگرام hooran ۲۰۲۰@ ارسال کنند.

بایزیدی اضافه کرد: این نمایشگاه در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین تلفن همراه و با همکاری پایگاه خبری «هاژه» و استودیو فیلم و عکس «زانیار» این شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین مشخصات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، و شماره تماس به همراه آثار انتخابی ارسال و برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد ادامه داد: در صورت راه یابی آثار هزینه چاپ بر عهده عکاس است و آثار راه یافته به نمایشگاه در سایز cm ۳۰*۴۰ چاپ می‌شوند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.