مدیر عامل یک شرکت استارت آپی گفت: با طراحی یک اپلیکیشن داخلی، دیگر برای انتقال وجه نیازی به شماره کارت یا حساب فرد مورد نظر نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مونا مریدی مدیر بنیانگذار استارت آپ در حوزه پرداخت آنلاین درباره ایده اولیه خود اظهار کرد: استارتاپ ما جزو اولین استارتاپ‌هایی است که یک شبکه اجتماعی مالی پیام رسان راه انداخته است. 

او درباره این  پلتفرم گفت: در این پلتفرم  انتقال وجه به سادگی اتفاق می افتد و دیگر برای انتقال وجه نیازی به شماره کارت یا حساب فرد مورد نظر نیست. در این اپلیکیشن هر مبلغی را  می‌توان از طریق اتصال به درگاه‌های بانکی افزایش داد. برای پرداخت دیگر نیاز نیست هر بار وارد صفحه بانک شد و اطلاعات بانکی خود و مخاطب را وارد کرد بلکه می‌توان تنها با انتخاب فرد مورد نظر از لیست تماس‌های خود پرداخت را انجام داد.


بیشتر بخوانید: چالش‌های کسب و کار در فضای آنلاین


مریدی درباره شیوه درآمدزایی خود گفت: ما در این اپلیکیشن به ازای هر تراکنش‌های درون برنامه‌ای از کاربران کارمزد دریافت نمی‌کنیم  حداقل تا این لحظه این اپلیکیشن ما کاملا رایگان بوده و علاوه بر کاربران عادی در حال حاضر ما با کسب و کار‌های آنلاین و آفلاین بسیار مواجه هستیم که محصولات و خدمات خود را در شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌کنند، ولی این کسب و کار‌ها برای فروش محصولات خود با مشکل مواجه هستند و نیاز به بسترکیف پول, امکان پرداخت جمعی, سرویس‌های بانکی و به طور کلی خدمات پرداخت شخصی سازی شده دارند. این اپلیکیشن  برای کسب و کار‌هایی که نیاز به سرویس پرداخت هستند خدمات پرداخت متنوعی ارائه می‌دهد که از این طریق هزینه ها متناسب با نیازمندی کسب و کار‌ها جهت ارائه سرویس به  آن‌ها دریافت می‌کنیم.

 او با اشاره به چالش های این حوزه اظهار کرد: استارتاپ های  حوزه فین تک در اکوسیستم جدیدی فعالیت می کنند که قبلا وجود نداشته و عدم وجود قوانین مشخص برای چارچوب فعالیت‌های فین تک‌ها ریسک فعالیت در این حوزه را افزایش می‌دهد. عدم وجود قوانین شفاف باعث می‌شود که پس از گذشت مدتی فعالیت, به دلایل و قوانینی که قابل پیش‌بینی نبوده است امکان ادامه فعالیت استارتاپ‌های سلب شود و این موضوع نرخ ورود به این حوزه را و فعالیت آن را به میزان زیادی کاهش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار