نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیام حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت عید بزرگ مبعث:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید بزرگ مبعث رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم عید آفرینش انسان به اراده خدای اکرم جلّ و علا است. چرا که خداوند در نخستین بارقه‌های وحی فرمود: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ و برجسته‌ترین ویژگی مخلوق خود را «کرامت» نام نهاد و آیه شریفه «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ» و «قرآن کریم» را درسنامه زندگی کرامت انسانی قرار داد: «إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ».

«خالقیت»، «رسالت و نبوت»، «وحی و کتاب و مکتب»، «خلافت و ولایت و امامت»، «دانش و اندیشه»، «عزت و عدالت» را سرفصل‌های مدرسه ملکوتی خویش مقرر فرمود و همهٔ انسان‌ها را به مسابقه‌ای شورانگیز به‌سوی قله‌های فوز و فلاح فراخواند.

عید سعید مبعث را به هم‌استانی‌های عزیز، هم‌وطنان گرامی و مسلمانان جهان به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب که پرچمدار آرمان‌های مبعث و کرامت و رسالت هستند تبریک عرض می‌کنم و ظهور منجی عالم بشریت و رفع و دفع بلا‌ها و بیماری‌ها و شفای بیماران و صحت و سربلندی مجاهدان جبهه سلامت را از خدای منان ملتمسانه درخواست می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

انتهای پیام/ک

برچسب ها: عید مبعث ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار