رئیس اداره صمت ریگان از نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی با تلاش این اداره، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت‌های شبانه روزی در ریگان پرویر جلالی، رئیس اداره صمت ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار این شهرستان گفت: اکیپ بازرسی متشکل از اتاق اصناف و اداره صمت به صورت روزانه بر واحد‌های عرضه کننده موادغذایی، نانوایی ها، میوه فروشی‌ها و... نظارت دارند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او افزود: همچنین اکیپ‌های مشترک به منظور نظارت بیشتر با دیگر ادارات به ویژه شبکه بهداشت و اماکن به صورت روزانه انجام می‌شود.

جلالی تصریح کرد: درهمین راستا بازدیدی روز شنبه دوم فروردین جاری باحضور نمایندگان بهداشت و اتاق اصناف انجام شد و تخلفاتی از قبیل نصب نکردن اتیکت قیمت، تداخل صنفی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و... مشاهده شد که برای واحد‌های متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات ارجاع شد.

او بیان داشت: حدود ۵۰۰ کیلوگرم شیرینی غیربهداشتی و اقلام دیگر تاریخ گذشته کشف و تحویل بازرسین بهداشت شد که معدوم کردند.

رئیس اداره صمت شهرستان ریگان به بازرسی روز گذشته تعدادی از نانوایی‌های بخش گنبکی اشاره کرد و گفت: در این بازرسی‌ها برای واحد‌هایی که بدون هماهنگی اقدام به تعطیلی نانوایی خود کرده بودند پرونده تعزیراتی تشکیل و از سهمیه آرد آنان نیز برای ماه آینده کسر شد.

جلالی از تمامی واحد‌هایی که وظیفه عرضه کالا‌های ضروری به مردم را دارند، خواست: در ساعت‌های تعیین شده با رعایت مسائل بهداشتی و قوانین نظام صنفی ارائه خدمات به همشهریان را عهده دار باشند.

او افزود: با هر گونه کوتاهی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

جلالی از توزیع میوه تنظیم بازار در مرکز شهر به همت میوه فروشی سید و در بخش گنبکی با تلاش مغازه آقای ازم خبر داد.

او از شهروندان ریگانی خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با تلفن‌های ۱۲۴ و یا ۰۳۴۴۴۳۶۰۰۷۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار