تمام شهرستان های مرند درگیر ویروس کرونا

فرماندار ویژه شهرستان مرند،گفت: تمام شهرستان در گیر ویروس کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،گر شاسبی فرماندارویژه شهر ستان مرند در یامچی افزود: ما در شهر ستان در گیر این ویروس و بیماری کرونا هستیم برای جلو گیری از این انقال این ویروس از دیگر شهر‌ها به این منطقه نزدیک به ۲۰ ایستگاه پایش از قبیل تب سنجی و سمپاشی و ضد غفونی کردن ماشین‌های وردی را دایر کرده و بصورت دائمی رفت آمد‌ها را کنترل می‌کنیم.

او به تامین مایحتاج اولیه از قبیل ماسک و دستکش و لباس‌های کرونایی و مواد ضد عفونی درشهر ستان اشره کرد و گفت :با همکاری تولید کنندگان این مشکل اساسی در منطقه رو به کاهش است وبیشتر نیاز‌های اولیه این بابت در منطقه حل شده است.

او به رفع مشکلات نانوایان در سطح شهر ستان نیز اشاره کردو بیان کرد :با افزایش سهمیه نان نوائی‌های لواش پز این مشکل اساسی رفع شده وشاهد آن هستیم که این موضوع به حالت عادی بر گشته و نانوایان با تمام توان در پخت نان فعالیت دارند و هیچ کمبودی در این مورد در منطقه وجود ندارد.

گرشاسبی فرماندار مرند از تمام کسانی که می‌خواهند به این شهر ستان سفر کنند خواست تارفع این بیماری از مسافرت به این شهر ستان خودداری کنند چرا که ما هیچ بر نامه‌ای برای میهمانان نداریم ،افزود:شهر ستان مرند و چندین روستای اطراف در گیر این بیماری کرونا هستند. وباید زنجیره دور هم بودن را قطع کنیم تا این بیماری به طور کل ریشه کن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.