رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید»، حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید»، اظهار کرد: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور به‌معنای واقعی رونق یابد، بدون شک موجب اشتغال‌زایی و رونق فضای اقتصادی شده و وضعیت معیشتی مردم بهتر خواهد شد.

او ضمن تشریح اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی افزود: این سازمان سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار، مدیران بانک‌های عامل استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت که نتایج آن جلسات، مصوباتی بود که پیگیری آن‌ها می‌تواند برنامه مدونی برای ایجاد زیرساخت جهش تولید در سال جدید باشد.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به اهتمام وزارت متبوع بر رفع مشکلات پیش روی تولید بیان کرد: در این راستا سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع، طبق سنوات گذشته برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

صادقی تصریح کرد: محور نامگذاری مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر همواره اقتصادی بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نوبه خود در سال جدید همه توانش را در جهت عملیاتی شدن این رهنمود مقام معظم رهبری به‌کار می‌گیرد، چرا که جهش تولید بهترین راهکار برای بی‌اثرکردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

او گفت: برای تحقق شعار سال، مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در کنار هم می‌تواند این شعار را عملیاتی نماید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.