سرهنگ رضا بینقی گفت: جابجایی اسباب منزل در ایام نوروز ۹۹ در سطح شهر‌های استان سمنان به منظور پیشگیری از وقوع جرم ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ رضا بینقی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه جابجایی اسباب منزل در نوروز در استان سمنان ممنوع است گفت: شهروندانی که مجبور به جابجایی اسباب منزل در ایام نوروز هستند با کلانتری محل سکونت خود هماهنگ کنند.

او ادامه داد: در ایام نوروز سارقان از خلوتی شهر برای ارتکاب به جرم و سرقت اقدام می‌کنند که پلیس با تمهیدات ویژه در این روزها، امنیت شهر را تامین می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: اسفند امسال با شیوع ویروس کرونا سرقت از منازل در استان کاهش یافت و اگر مردم با توجه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت در خانه بمانند پیش‌بینی می‌شود جرایم در زمینه سرقت از منازل در نوروز نیز کاهش یابد.

او اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا از اول اسفند تاکنون منجر به کاهش ۱۰ درصدی سرقت از منازل و کاهش ۱۰۰ درصدی جیب‌بری شده است.

سرهنگ بینقی تصریح کرد: با کاهش تردد و ماندن شهروندان در خانه، سرقت وسیله نقلیه مانند خودرو، موتورسیکلت و وسایل داخل خودرو افزایش یافته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار