فرماندار اراک از ممنوعیت زدن چادر در محیط‌های شهری اراک خبر داد.

زدن چادر در محیط‌های شهری اراک ممنوع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بختیاری فرماندار اراک ضمن اینکه از همه مسافران نوروزی داخل و خارج استان خواست سفر‌های نوزوزی خود را به زمانی دیگر و وقتی که موج کرونا فروکش کرد موکول کنند گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل شهرستان اراک، زدن چادر و کمپ در محیط‌های شهری نیز ممنوع شده است.

بختیاری افزود: همچنین به منظور کنترل ملی کرونا، ورود مسافر به شهرستان اراک ممنوع است و اماکن گردشگری از پذیرش مسافران خودداری می‌کنند.

او اضافه کرد: همچنین بر خلاف سال‌های گذشته که مدارس پذیرای فرهنگیان سراسر کشور بودند، امسال هیچ مدرسه در استان مرکزی مهیای پذیرش نیست.

فرماندار اراک بیان کرد: همچنین از ورود ناوگان عمومی ومسافران عبوری بسمت جنوب کشور به شهر اراک جلوگیری به عمل می‌آید کمربندی شمالی اراک برای عبور ناوگان مسافری مهیا شده است.

با شیوع کرونا در استان مرکزی قرارگاه پدافند زیستی تشکیل شده  و با برگزاری جلسات متعدد تصمیمات لازم و بروز برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا ویروس اتخاذ شده است و این تصمیمات موجب کاهش سرعت شیوع کرونا شده است

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.