رئیس شبکه دامپزشکی مریوان از پلمب یک واحد عرضه فرآورده خامی دامی مرغ فروشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود خاتمی رئیس شبکه دامپزشکی مریوان  در جمع خبرنگاران گفت: یک واحدعرضه فرآورده خام دامی مرغ فروشی در شهر مریوان به دلیل عرضه فرآورده تاریخ منقضی پلمب شد.

او با بیان اینکه بازرسان شبکه دامپزشکی به صورت مستمر و مداوم از مراکز تولید، توزیع، نگهداری وعرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهرستان بازدید و سرکشی می‌کنند، گفت: بعد از چندین بار تذکرکتبی و شفاهی به این واحد متخلف در نهایت با اخذ دستورمقام محترم قضایی حکم پلمب آن صادر و اجرا شد.

رئیس شبکه دامپزشکی مریوان تاکید کرد: طرح تشدید ایام نوروزی امسال همچون سال‌های قبل از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در این راستا هر واحد صنفی که خلاف قوانین و مقررات عمل کند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازد برخورد قاطع شده و واحد صنفی متخلف پلمپ می‌شود.

خاتمی با تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز ۹۹ تاکید کرد: باتوجه به اینکه نظارت بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری وعرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان جزء وظایف محوله دامپزشکی است در این ایام بازرسان شبکه دامپزشکی بدون وقفه در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهروندان فعالیت می‌کنند و شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی با شماره تماس ۳۴۵۲۱۴۲۶ شبکه دامپزشکی مریوان تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.