استاندار گیلان گفت: گیلان از لحاظ امکانات زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان از متوسط امکانات درمانی کشور پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در جلسه با فرمانداران استان گفت:گیلان از لحاظ زیرساختی در حوزه ی بهداشت و درمان از متوسط کشور پایین تر است.

او افزود:کمبود زیرساخت‌های بهداشتی در شرایط بحرانی نه فقط در مرکز استان، بلکه در همه  شهرستان‌ها دیده می‌شود.

استاندار گیلان در ادامه گفت: گیلان همچنان جزو پنج استان کانون شیوع کروناویروس است و پراکندگی این بیماری در همه مناطق استان و شهرستان‌هاست.

زارع با بیان اینکه در روزهای اخیر اعتبارات خوبی برای تامین و خرید امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های گیلان از طرف دولت تخصیص یافت افزود: در این ایام شاهد همکاری‌های شایسته مردم بودیم و خیران نیز کارهای ارزشمندی در خرید و تامین کالاهای بهداشتی و حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی انجام دادند.

او با اشاره به اینکه در ایام عید، فرمانداران از خانواده های گرامی شهدای خدمت مقابله با کرونا دیدار کنند گفت: مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان‌ها با همت مضاعف فرمانداران اجرا خواهد شد تا روند نزولی ورود بیماران به بیمارستان ها ادامه یابد.

 استاندار گیلان افزود: لغو مرخصی فرمانداران گیلان که از بهمن ماه آغاز شد همچنان در ایام عید نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: استانداری ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نونوا
۲۳:۵۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام آب شهر رشت خیابان لاهیجان قطع هست هم شب عید هست هم میخواین بهداشت رعایت شه یک ماهه فشار آب خیلی کمه یا قطعش میکنن مردم هفته پیش انقدر تماس گرفتن شکایت کردن الکی فشار آب رو زیاد کردن اما روز از نو روزی از نو لطفا شما پیگیری کنید تاحل شه
مردم چجوری بهداشتو رعایت کنن