جشنواره ساخت فیلم‌های آموزشی کوتاه جهت کاهش عوارض و آسیب‌های روحی، روانی در قرنطینه خانگی ویژه روانشناسان توسط بهزیستی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیدی، جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری و عضو کمیته بیماری‌های واگیردار بهزیستی استان گیلان گفت: بهزیستی استان گیلان در راستای بحران همه گیری ویروس کرونا  و بر اساس ضرورت قرنطینه خانگی افراد جامعه و همچنین طولانی بودن دوران گذار از اپیدمی و کاهش عوارض و آسیب‌های روحی، روانی مبتلا ناشی از آن، اقدام به اجرای جشنواره فیلم کوتاه (۳ دقیقه‌ای) با هدف افزایش دانش عموم مردم در رابطه با حل مشکلات احتمالی نموده است.

او افزود: از کلیه روانشناسان و صاحب نظران دعوت بعمل می‌آید تا در زمینه عناوین مطرح شده در جشنواره نسبت به تهیه و ساخت فیلم‌های آموزشی کوتاه جهت استفاده عموم مردم با زبان شیوا و روان اقدام نمایند،شرکت کنندگان می‌توانند از همه عناوین مطرح شده به صورت جداگانه فیلم کوتاه تهیه نمایند.

معاونت امور توسعه و پیشگیری استان گیلان با بیان اینکه  از تولیدات به صورت آموزش همگانی در فضا‌های مجازی استفاده خواهد شد، گفت: بر این اساس خواهشمند است ضمن زیرنویس اسامی روانشناس مربوطه، عبارت  بهزیستی استان گیلان نیز بصورت زیرنویس درج گردد.

امیدی با اشاره به اینکه   پس از بررسی‌های لازم به ده اثر منتخب جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت  و از تمامی محصولات بر اساس زمان تحویل اثر و تایید نهایی آن برای آموزش همگانی بهره برداری خواهد گردید،افزود:  شرکت کنندگان میتوانند محصولات خود را پس تدوین نهایی به شماره ۰۹۳۸۵۲۴۰۲۱۷ ارسال نمایند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.