معاون فرماندار هویزه گفت: مطالبی مبنی بر شکستن سیل بند‌ها در شهر رفیع از توابع این شهرستان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است که صحت ندارد.

هادی حلفی معاون فرماندار شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مطلبی در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه‌ها در حال انتشار است که از شکستن سیل بند در بخش رفیع واقع در میسان خبر می‌دهد.

او افزود: پس از انتشار خبر، به منظور بررسی وضعیت سیل بندها، به همراه سرهنگ مراونه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان هویزه در محل حاضر شدیم و بازدید میدانی تا ۵ کیلومتری شهر رفیع و بعد از پل رمضان انجام شد.

حلفی ضمن تکذیب خبر شکستگی سیل بند‌ها در رفیع بیان داشت: هیچگونه شکستگی در سیل بند‌ها رخ نداده و بحمدالله مشکل خاصی وجود ندارد.

به گفته معاون فرماندار شهرستان هویزه، براساس طبق تصمیمات گرفته شده، با هماهنگی‌های اتخاذ شده، روز‌های گذشته آب از بالادست منطقه گبان به سمت زمین‌های بایر و از منطقه مذکور از طریق کانال‌های سنتی به هور رهاسازی شده تا از افزایش حجم آب جلوگیری شود.

امروز برخی از رسانه‌ها خبری مبنی بر شکستن سیل بند‌ها در رفیع از توابع شهرستان هویزه منتشر کردند که با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اهواز، این خبر تکذیب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.