رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در شامگاه پنج شنبه ساعت ۲۲ قرائت دعای توسل برای رفع بلا از بلندگو‌های مساجد و بقاع متبرکه کرمان پخش خواهد شد.

قرائت دعای توسل همزمان با سراسر کشور در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تضرع و دعای صادق همراه با توبه و توسل به انوار پاک و آستان ملکوتی حضرات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) برای رفع بلا در ابتلائات، سنت قرآن و سیره اولیای خدا و بزرگان دینی است.

او بر ضرورت و اهمیت توجه به خدا و غفلت نکردن از گنجینه گرانبهای دعا و توسل به انوار پاک حضرات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) برای رفع بلا در ابتلائات افزود: با هماهنگی و اقدام مشترک آستان قدس رضوی و پخش زنده شبکه‌های رسانه ملی، مقرر است در شامگاه پنج‌شنبه ۲۹اسفند مصادف با شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) همزمان در تمامی اقصی نقاط میهن اسلامی ایران قرائت دعای توسل در ساعت ۲۰:۰۰ با شعار «باب الحوائج الی الله» در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج، حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شود.

او تصریح کرد: از تمامی مردم کرمان دعوت به عمل می‌شود از طریق رسانه ملی در این طرح شرکت و با توسل به ائمه معصومین (ع) برای رفع بلا‌ها خصوصاً دفع ویروس منحوس کرونا دست به دعا بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در حال هماهنگی هستیم که در این ساعت به طور همزمان با سراسر کشور این دعا از بلندگو‌های مساجد، بقاع متبرکه و مصلای بزرگ امام علی (ع) پخش شود.

انجم شعاع در خصوص مشارکت مردم در این طرح تاکید کرد و گفت: این دعا از رسانه ملی به طور زنده پخش خواهد شد و مردم در خانه‌ها بمانند و از هر نوع تجمع در مساجد و اماکن پرهیز کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار