قرارگاه شهید حمید ادیبی برای بالا بردن سواد سلامت مردم با همت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ثارالله کرمان راه اندازی شد.

راه اندازی قرارگاهی برای بالابردن سواد سلامت مردم جهت مقابله با کروناعلی عباس زاده هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی اطلاع رسانی شهید حمید ادیبی در مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: قرارگاه عملیاتی شهید حمید ادیبی عصر روز جمعه ۲۳ اسفند ماه از جوار قبر شهید ادیبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ثارالله کرمان و همچنین بچّه‌های گمنام هیئت‌های مذهبی شهر کرمان با هدف اطلاع رسانی مردم برای بالا بردن سواد سلامت راه اندازی شد.

او افزود: هدف از راه اندازی این قرارگاه اطلاع رسانی در سه مرحله است؛ مرحله اول اطلاع رسانی میدانی از طریق خودرو‌های صوتی که در سطح شهر اعزام شدند انجام می‌گیرد و دیروز ۹ دستگاه خودرو در سطح شهر کرمان جهت اطلاع رسانی از ساعت ۸ تا ۱۱ هر روز صبح و عصر‌ها هم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ اعزام شدند.

عباس زاده بیان داشت: ۲۵۰ مسجد، حسینیه و تکایا در شهر کرمان وجود دارد که همه این‌ها از فردا فعال می‌شوند و قرار است به صورت ثابت از بلندگوهایشان پیام‌های صوتی پخش شود که این پیام‌های صوتی با دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما کرمان هماهنگ شده است.

او تصریح کرد: نقاط کوری هم که مردم صدای پیام‌ها را نمی‌شنوند با ۹ دستگاه خودرو در سطح شهر نسبت به اطلاع رسانی آن‌ها اقدام می‌شود.

عباس زاده گفت: ما منتظر هستیم ببینیم بازخورد این عملیات به چه صورت است که احتمال دارد تا پایان سال این عملیات ادامه داشته باشد و اگر هم نیاز باشد تا تعطیلات عید اقدامات انجام می‌شود؛ همه این موارد بستگی به مسئولین محترم شهر کرمان دارد.

او افزود: مرحله دوم کار ما گندزدایی سطوح و اماکن است و مرحله سوم هم انجام هر خدماتی که نیرو‌های مجاهد و جهادی ما بتوانند در کف خیابان‌ها انجام دهند است که بدون شک دریغ نخواهند کرد؛ از تولید ماسک گرفته تا گندزدایی خیابان‌ها و همچنین رساندن بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی به کسانی که وسعشان نمی‌رسد و در حاشیه شهر کرمان زندگی می‌کنند انجام خواهند داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علامرصاعباسی
۱۹:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام.بهترین راهکارطرح عربال گری هسته که توسط مرکزبهداشت درجهاراستان کشورابداع شده وموفقیت امیزبوده است.انشاالله که مدیران استان کرمان همین شیوه رابکار گرفته تابزودی شاهدریشه کنی ایت ویروس کروناکه معصل اجتماعی شده شویم.امین.
آخرین اخبار