رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه چهارشنبه آخر سال در این شهرستان سه نفر مصدوم برجا گذاشت که این تعداد ۵۰ درصد کمتر از سال گذشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امیر بهزاد رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اعلام  اینکه سال گذشته ۶ نفر مصدوم شده بودند، گفت: امسال باتوجه به همکاری شهروندان و مشارکت در کمپین «چهارشنبه سوری در خانه می‌مانیم» تعداد مبتلایان ما هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ میزان مجروحیت کاهش یافت.

او ادامه داد: یک خانم میانسال، یک کودک و یک مرد جوان مهابادی تا ساعت ۲۳ شب گذشته به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مراجعه کردند، که همگی آن‌ها دارای سوختگی و جراحات سطحی بودند و هم‌اکنون تحت مراقبت قرار دارند که با بهبودی کامل مرخص خواهند شد.

بهزاد با اشاره به اینکه بیمارستان مهاباد بخش سوختگی ندارد، افزود: سوختگی شهروندان اغلب در بخش دست، شکم و صورت بوده که با توجه به سطحی بودن آنان در بخش اورژانس درمان شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بیمارستان و اورژانس این شهرستان برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان چهارشنبه آخرسال به حالت آماده‌باش بود.

منبع خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.