سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: پس از دستگیری قاتل حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی با تلاش نیرو‌های ناجا، احساس امنیت به جامعه القا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در جلسه‌ای از زحمات پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی، باعث ایجاد یک بار روانی بر جامعه شد که به لطف خدا و تلاش شبانه‌روزی پرسنل ناجای این شهرستان، موضوع در کمتر از ۴۸ ساعت به سرانجام رسید.

او اظهار کرد: وضعیت اقتصادی که در چند سال اخیر نابسامانی‌هایی را بوجود آورده علاوه بر افزایش بزهکاری ها، باعث ایجاد محدودیت‌هایی در تامین وسایل مورد نیاز پرسنل ناجا شده است.

بن عباس بیان داشت: پس از دستگیری قاتل حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی با تلاش نیرو‌های ناجا، احساس امنیتی که باید به مردم القا می‌شود، خوشبختانه در جامعه ایجاد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: پرسنل ناجا و نیرو‌های انتظامی پیشانی تامین امنیت هستند که با اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و مردم جامعه در حال خدمت هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: نباید اجازه دهیم شان نیروی‌های نظامی ما که همیشه مقتدرانه وارد صحنه خطر می‌شوند دچار خدشه شود و مورد هجمه قضاوت‌ها قرار گیرد.

او افزود: یکی از نقاط قوت شهرستان دزفول داشتن ناجایی جوان، سرزنده، مقتدر و زبده است که مسئولین و مردم شهرستان باید قدردان آنان باشند.

امید بن عباس اظهار داشت: تأمین امنیت شهرستانی همانند شهرستان دزفول با چنین جمعیت و مساحتی به صورت سنتی بسیار دشوار است و انتظار برقراری نظم در شهرستانی با جمعیتی حدود ۵۰۰ هزار نفر در مساحتی نزدیک به ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر با داشتن نیرو‌های انسانی محدود به جا نیست.

او بیان کرد: بحث پایش تصویری و مجهز نمودن ناجا به ابزار و تجهیزات پیشرفته، جز اصلی‌ترین اولویت‌های کاری ما می‌باشد، تا نیرو‌های نظامی شهرستان کار و وظایفشان را با سرعت عمل و دقت بیشتری پیش برند و حس امنیت بیشتر به جامعه تزریق شود.

بن عباس اذعان داشت: برخی از جرائم هستند که مکرراً در مناطق خاصی رخ می‌دهد که تکرار این جرائم نشان‌دهنده آن است که اقدامات اصلاحی مناسبی انجام نشده، از این‌ رو نیاز است با نظرات کارشناسی جلوی این تخلفات را بگیریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.