رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد ویژه طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه در برخی معابر شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تجمعات مردمی، گفت: در همین راستا بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان، زمان و محدوده اجرای طرح زوج و فرد در کرمانشاه در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند افزایش می‌یابد.

او افزود: بر این اساس طرح زوج و فرد در این دو روز در محدوده خیابان مدرس - از میدان آزادی تا سه راه شورا-، طول بلوار چهل متری شهرک دولت آباد، طول بلوار گل‌ها -از میدان معلم تا انتهای شهرک آبادانی و مسکن-، خیابان جلیلی و شهدای اشک تلخ و شریعتی- از تقاطع جلیلی تا سه راه لشکر- و بلوار کوهساری و افشار طوس- از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه- طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند اجرایی می‌شود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: ساعت اجرای طرح نیز افزایش یافته و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب خواهد بود.

شیری تاکید کرد: هرگونه ورود و تردد و توقف در خیابان‌های مشمول طرح در ساعات یاد شده ممنوع خواهد بود و علاوه بر اعمال قانون، خودروی متخلف از محدوده طرح خارج خواهد شد.

شیری با اشاره به کاهش ترافیک ۵۰ درصدی معابر شهر در روز‌های پایانی امسال نسبت به سال گذشته گفت: شیوع کرونا این کاهش را رقم زده، اما برای مقابله موثر با این بیماری باید سخت گیری‌های بیشتری در بحث تردد اعمال شود که اجرای طرح زوج و فرد در روز‌های یاد شده در همین راستا است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا و باغ فردوس خبر داد وافزود: علی رغم اینکه آرامستان‌های کرمانشاه در پنجشنبه آخرسال بسته است، طرح محدودیت ترافیکی برای تردد‌های احتمالی اعمال خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.