مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک به تشریح اقدامات کمیته برای مقابله با کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

حاجی زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به ارائه خدمات برای پیشگییری از شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: موادضد عفونی و بهداشتی مددجویان داری بیماری خاص. صعب العلاج وزمین گیر و مددجویان، به ازای هر خانوار ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان جمع کل مبلغ واریزی ۶۵میلیون. تخصیص دادیم.

او ضمن اعلام ارائه خدمات غیرحضوری مددجویان کمیته شهرستان باغملک بیان داشت: جهت جلوگیری از تجمع مددجویان درخواست‌های مددجویی را از طریق اینترنت e.emdad.ir را بررسی واز طریق تلفن به آن‌ها جواب داده شده است.

حاجی زاده با اشاره به تهیه دستگاه برای اندازه گیری تب در کمیته امداد امام خمینی (ره) باغملک تصریح کرد: خرید یک دستگاه تب سنج برای گرفتن درجه دمای مراجعین به کمیته شهرستان را انجام دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک ضمن تاکید بر رعایت بهداشت برای کاهش شیوع  کرونا ویروس گفت: مرخصی به پرسنل بصورت ۵۰ درصدی را در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.