به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: سامانههای غیرحضوری شرکت مخابرات ایران که جهت تسهیل امورمشترکین درامرپرداخت قبوض، ارتباط بابخشهای فنی، ثبت خرابی ازمدت هاقبل راه اندازی گردیده، راه مناسبی برای عدم حضورمشترکین مخابرات درسه حوزهی تلفن ثابت، تلفن همراه ودیتا درادارات ومراکزمخابراتی است.
او گفت: این درگاههای الکترونیکی سهم بسزایی درمراجعه نکردن حضوری مردمعزیزبه مراکزوادارات مخابرات به ویژه درپیشگیری ازشیوع ویروس کرونا دارند.
او با اشاره به سامانههای غیرحضوری شرکت مخابرات گفت: ۲۰۲۰ سامانه ارتباط مشترکین ADSL مخابرات در زمینه فروشوپشتیبانی فنی اینترنت مخابرات ، ۲۰۲۱ سامانه ارتباط مردمی ، ۲۰۱۰ سامانه ویژه مشترکین اداری وتجاری اینترنت مخابرات و ۲۰۱۱۷ سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت است.
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: ۲۰۰۰ سامانه پرداخت تمامی قبوض اعم ازتلفن، آب، برق وگاز و ۱۱۸سامانه اعلامشماره مشترکین تلفن ثابت مخابرات و سامانه جامع #۲۰۲۰* در نظر گرفته شده است.
قبادیان همچنین سامانههای ۴۰۳۰ کشوری و ۲۵۲۵ استانی درخصوص پاسخگویی به سوالات مردم شریف استان دررابطه باپیشگیری ومقابله باویروس کرونا را از جمله امکانات بسیار راه گشا دراین زمینه برشمرد.
انتهای پیام/ز