تا کنون ۶۳ درصد مردم استان چهارمحال و بختیاری در سامانه بسیج ملی مبارزه با کرونا ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون ۶۳ درصد مردم استان در درگاه الکترونیکی Salamat.gov.ir بسیج ملی مبارزه با کرونا ثبت نام کرده اند.

او افزود: این افراد با مراجعه به سامانه Salamat.gov.ir و با وارد کردن مشخصات فردی خود وضعیت سلامتشان نسبت به موارد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا پیگیری شد.

جزایری اضافه کرد: مردم استان با مراجعه به این درگاه و پاسخ به چهار سوال، روزانه وضعیت سلامت خود را گزارش می‌دهند تا در صورت نیاز به ارائه خدمات مراقبتی و حمایتی به سطوح بالاتر به مراکز درمانی مشخص ارجاع داده شوند.

او ادامه داد: همچنین کارزار بسیج ملی مبارزه با کرونا در چهارمحال و بختیاری راه اندازی و در این راستا یک هزار تیم دو نفره ساماندهی شده است.

جزایری گفت: این اقدام در سه مرحله، عملیات آموزش الکترونیک، غربالگری، درمان و پیگیری، تیم‌های بسیج ملی مبارزه با کرونا و بسیج ملی اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی عمومی است.

او افزود: خودرو‌های حامل فرآورده‌های گوشتی از استان‌های مجاور و شمال کشور، هنگام ورود به چهارمحال و بختیاری باید مورد نظارت بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.