معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: ورودی‌های این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا کنترل و از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری، تدابیری در نظر گرفته شده که یکی از اقدامات کنترل ورودی‌های شهرستان بروجرد است.

فلاح اضافه کرد: چهار اکیپ در اشترینان، میدان زائران، میدان آیت اله بروجردی (ره) و پاسگاه همت آباد مستقر شده و ورودی‌های را کنترل می‌کنند که این اقدام با هدف حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا در حال انجام است.

او بیان کرد: در هر اکیپ ۶ نفر حضور دارند و در مجموع ۲۴ نفر مشغول به فعالیت هستند و این کار همچنان تا کنترل کامل کرونا ادامه دارد.

معاون فرماندار اظهار داشت: از ۲ روز پیش بازار بروجرد و واحد‌های صنفی بجز واحد‌هایی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند، تعطیل شدند و علاوه بر کنترل خودرو در خیابان‌ها در حال انجام است.

فلاح افزود: شهروندان همکاری لازم را داشته باشند و در این روز‌ها در منزل بمانند و تنها در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و از تردد غیر ضروری در سطح شهر جدا خودداری کنند.

تاکنون ۴۰ نفر در بروجرد به کرونا مبتلا شده و پنج نفر جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.