مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: فاز ۲ پالایشگاه آبادان هنوز به مرحله تولید نرسیده و متوقف شدن عملیات اجرایی این پروژه در دست اجرا تاثیری در میزان تولید این پالایشگاه ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علیرضا امین مدیر عامل پالایشگاه آبادان  روز دوشنبه گفت: تعطیل شدن بخش هایی از  پروژه فاز ۲  تولید در پالایشگاه آبادان را کاهش نخواهد داد.

او افزود: پالایشگاه  آبادان متولی تولید و تامین بخشی از بنزین کشور است و یک دقیقه تولید در آن تعطیل و متوقف نمی‌شود.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان تصریح کرد: میزان تولید بنزین در پالایشگاه آبادان در ۲ ماه گذشته به رکورد ۴۴۵ هزار بشکه در روز رسید که با راه اندازی فاز ۲ این میزان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

امین میزان پیشرفت فاز ۲ پالایشگاه آبادان را ۵۰درصد اعلام کرد و گفت:تجهیزات بخش‌های از فاز ۲ پالایشگاه در حال نصب است که مقرر شد بخشی از آن برای کنترل بیماری کرونا به صورت موقت تعطیل باشد.

اوافزود: با بهره برداری از فاز ۲ پالایشگاه میزان ظرفیت تولید این پالایشگاه را افزایش خواهیم داد ضمن اینکه کیفیت تولید این پالایشگاه را به استانداردهای روز جهانی خواهیم رساند.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: فعالیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان پس از تعطیلات نوروزی از سر گرفته خواهد شد ضمن اینکه بخش مهندسی و حراست این فاز تعطیل نخواهد شد.

با دستور فرماندار ویژه آبادان فعالیت فاز ۲ پالایشگاه این شهر از امروز در راستای  کنترل بیماری کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.