جهت پیشگیری از گسترش شیوع کرونا، زیرساخت‌های اینترنتی برای درخواست سوخت واحد‌های تولیدی و فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مالکان مجاری عرضه، مصرف کنندگان عمده، واحد‌های تولیدی و صنعتی و خانوار‌های نفت سفید سوز می‌توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.پ

او اضافه کرد: سهمیه نفت سفید خانوار‌ها نیز به صورت فصلی بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود و نیازی به مراجعه آنان به نواحی ۹ گانه منطقه برای دریافت کالابرگ نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از همکاری مالکان مجاری عرضه منطقه با این شرکت در خصوص ضد عفونی وگند زدایی روزانه جایگاه‌های عرضه، تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و شهروندان تقدیر کرد.

گیتی‌منش به اقدامات انجام شده و هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تهیه مواد ضد عفونی، ماسک، دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز مالکان مجاری عرضه منطقه اشاره کرد.

او خواستار توجه شهروندان به رعایت نکات بهداشتی در هنگام حضور در مجاری عرضه شد و افزود گفت: رانندگان در صورت امکان هنگام حضور در جایگاه‌ها برای دریافت سوخت، دستکش یک بار مصرف به همراه داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: رانندگان از پرداخت نقدی بهای سوخت اجتناب کنند، ضمن اینکه در همه جایگاه‌های عرضه سوخت زیرساخت الکترونیکی پرداخت وجه مهیا و نصب شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نفت خام ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار