رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: روحانیون مستقر شهرستان ریگان با تشکل اردوی جهادی در زمینه بهداشت و سلامت در حال فعالیت هستند.

فعالیت شبانه روزی روحانیون ریگانی در ضد عفونی کردن معابر روستا‌های دور افتادهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این روز‌ها که مساجد شهرستان ریگان تعطیل است، اما روحانیون و طلاب ریگان تعطیل نیستند و شبانه روز در تلاشند تا از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های ریگان جلوگیری شود.

ده ها روحانی ریگان متشکل از ۴تیم در روستا‌های ریگان با همکاری شبکه بهداشت دهیاری‌ها شهرداری‌ها مشغول گند زدایی وضد عفونی کردن در روستا‌ها هستند.

این روحانیون از طلوع افتاب تا ساعت‌هایی از شب در روستا‌های ریگان در تلاشند تا اسیبی به اهالی روستا‌های محروم ریگان نرسد.

طلاب و روحانیون ریگانی در قالب فعالیت اردو‌های جهادی تا کنون صد‌ها روستا در ریگان را ضد عفونی وگند زدایی نموده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در گفتگو با خبرنگار ریگان گفت : با توجه به تعلیق تجمعات مذهبی روحانیون شهرستان ریگان و مسئولین هیات مذهبی همگام با دیگر مسئولین در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و بهداشتی مشغول خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام محمد صادق نازلی گفت: روحانیون در شهر‌های درگیر در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی و همدوش کادر درمانی در حال فعالیت هستندوما در ریگان نیز به یاد این روحانیون وادامه دهنده راه ان‌ها مشغول ضد عفونی روستا‌های ریگان هستیم .

مسول گروه جهادی نور المبین ریگان عنوان کرد: روحانیون شهرستان ریگان ضمن ابراز همدردی با قربانیان ویروس کرونا اماده خدمتگذاری در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها هستند.

نازلی بیان داشت: اردوی جهادی نورالمبین با حضور روحانیون مستقر مساجد و مراکز عمومی را در مناطق شیعه و سنی ضد عفونی نمودند ، فعالیت گروه جهادی نورالمبین ریگان تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار