مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد ۴۳ هزار شغل خبر داد.

ایجاد ۴۳ هزار شغل توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امورایثارگرانرضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه دریافت وام از صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امورایثارگران اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ صندوق اشتغال و کارافرینی ایثارگران تاسیس شد و در برج ۹ سال ۹۵  پرداخت تسهیلات آغاز شد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تا به امروز حدود ۴۳ هزارشغل ایجاد کرده‌ایم، گفت: درحال حاضر حدود ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

او بیان کرد: ۸۷۰ میلیارد ریال سهمیه از ابتدای سال ۹۸  اختصاص دادیم و توزیع استانی آن نیز انجام شد.

ریاحی افزود: ایثارگرانی که طرح اشتغالزایی دارند و بیکار هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات به بنیاد شهید محل زندگی خود مراجعه کنند و طرح‌هایشان را ارائه دهند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه طرح‌ها بررسی و از محل آن بازدید می‌شود، ادامه داد: مشاوره‌های لازم و آموزش های لازم نیز در ادامه روند انجام می‌شود.

او بیان کرد: پس از این اقدامات، افراد به صندوق اشتغال جهت بررسی و ارجاع به بانک عامل معرفی می‌شوند.

ریاحی گفت: ما ظرف ۲۴ ساعت بررسی‌ها را انجام می‌دهیم و به استان اعلام می‌کنیم که بانک عامل فرآیند بانکی را انجام دهد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بانک باید در صورت گرفتن مدارک کمتر از یک ماه تسهیلات را در اختیار ایثارگران قرار دهد، گفت: بانک‌های دولتی همکاری خوبی را با ما داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او تاکید کرد: همانطور که جامعه ایثارگری در زمان دفاع مقدس جنگ را هدایت و دفاع کردند و پیروزی را به دست آوردند، پس می‌توانند در حوزه اقتصاد مقاومتی هم ایثارگران و خانواده‌هایشان جز اولین‌ها در کشور باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار