فرماندار مشهد گفت: ساعات کار خبازی‌ها در مشهد به روال قبل است و کاهش یدا نمی‌کند. بلکه در صورت ضرورت ساعات کار و سهمیه آرد برخی از این واحد‌ها افزایش نیز خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: مصوبه اتاق اصناف مشهد مبنی بر کاهش ساعات کار واحد‌های صنفی زیرپوشش در این شهرستان مربوط به اصنافی است که در شرایط کنونی فعالیت‌های غیر ضروری دارند لذا برای حفظ سلامت شهروندان و صاحبان اینگونه کسب و کار‌ها فعالیت آنان متوقف یا کاهش یافته است.

او ادامه داد: فعالیت کسب وکار‌های ضروری از جمله خبازی ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و جایگاه‌های عرضه سوخت با رعایت اصول بهداشتی طبق روال گذشته خواهد بود.

فرماندار مشهد گفت: پایش عرضه بهداشتی نان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی تشدید می‌شود و در این شهرستان بیش از ۲ هزار نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای فعالیت دارد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت پول در آن‌ها به وسیله کارت خوان انجام می‌شود و فروشنده نان نیز باید ضمن رعایت نکات بهداشتی از دستکش استفاده کند.

هاشمی در خصوص نحوه برخورد با تخلفات نیز گفت: پیگیری از سوی اتحادیه، تذکر کتبی، بررسی در کمیسیون مربوطه و بررسی کاهش سهمیه آرد دریافتی یا لغو پروانه از جمله جرایم تخلفات این واحد‌های صنفی است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
چقدر خوبه که بازرسان بیشتر به نانوایی ها سر کشی کنن واقعا فاجعه است مخصوصادرشهرستلنعا نانها رابجای مصرف خانه برای گوسفند و یک میرترابی اعتراض میکنی میشی انگشت نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
همین نانوایی ها باید خیلی خیلی شدید مدیریت بشه وگرنه ممکنه فاجعه از همینجا شروع بشه.