رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: شیوع کرونا باعث رونق بازار لوازم جانبی و تجهیزات تلفن همراه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،افشین اکبری حداد رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: از آنجا که مردم ناگزیر به ماندن در خانه شده‌اند بیشتر به داشتن گوشی تلفن همراه و استفاده از سیم کارت و لوازم جانبی نیاز پیدا کرده‌اند لذا مراجعه آنان به صنوف زیر پوشش این اتحادیه بیشتر شده است.

او ادامه داد: با وجود این، در شرایط کنونی و متاثر از شیوع کرونا، خرید و فروش در بازار موبایل مشهد در مقایسه با اواخر پارسال۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: بنا به بخشنامه تازه ابلاغ شده توسط اتاق اصناف، ساعت‌های کاری واحد‌های صنفی زیرپوشش این اتحادیه به ۱۲ ظهر تا ۱۹ شب تغییر یافته است و در غیر این ساعات باید صنوف تعطیل باشند.

اکبری حداد در مورد قیمت گوشی تلفن همراه گفت: قیمت گوشی تلفن همراه با قیمت ارز تغییر می‌کند و با وجود افزایش ۲۰ درصدی قیمت ارز در چند هفته اخیر، درصد افزایش قیمت در انواع گوشی‌های تلفن همراه وارداتی پنج تا ۶ درصد بوده است.

او ادامه داد: گوشی تلفن همراهی که به بازار کشور وارد شده است بیشتر از تقاضا بوده و افزایش عرضه، قیمت گوشی تلفن همراه را نسبت به قیمت ارز کمتر کرده است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.